MBTI ? w biznesie
MBTI? jest unikalnym narzędziem służącym zwiększeniu wydajności pracy i ograniczeniu stresu.
Wskaźnik MBTI?
Uświadamia naturalne różnice osobowościowe i wspiera świadomy rozwój:
-
wyjaśnia podstawowe wzorce ludzkiego funkcjonowania
- określa wrodzone preferencje, potencjały oraz obszary wymagające większego nakładu pracy i energii
- wskazuje indywidualne procesy uczenia się, podejmowania decyzji, motywacji, organizacji pracy i komunikacji
- wzmacnia poczucie własnej wartości i zrozumienie swoich zachowań
Pokazuje możliwości efektywnej współpracy:
-
opisuje odmienne osobowości w pozytywny i konstruktywny sposób
- pozwala docenić różnice między ludźmi i zrozumieć jak różne typy mogą ze sobą współpracować w uzupełniający się sposób
- uczy szacunku i zrozumienia dla różnic osobowościowych
- poprawia komunikację oraz wspiera budowanie empatycznych i asertywnych relacji
- podnosi efektywność zespołu
Wspiera rozwój stylów przywódczych:
-
pozwala określić indywidualny styl przywódczy
- wskazuje indywidualne procesy komunikacyjne, decyzyjne i motywacyjne
- uczy efektywnego zrządzania zespołem i skutecznego delegowania zadań w oparciu o preferencje pracowników
- wspomaga zarządzanie konfliktem, stresem, zmianą i projektem
Programy:
?Budowanie relacji w zespole, czyli siła różnorodności?
Dwudniowe szkolenie skierowane do osób pracujących w zespołach operacyjnych, projektowych, sprzedażowych czy produkcyjnych, jak również do wszystkich zainteresowanych budowaniem pozytywnych i trwałych relacji w strukturach zawodowych.
Celem szkolenia jest wzbogacenie wiedzy o sobie, zrozumienie różnic osobowościowych oraz pogłębienie umiejętności budowania empatycznych i asertywnych relacji zespołowych, służących usprawnieniu komunikacji oraz podniesieniu efektywności współpracy zespołowej.
Proponujemy unikalną formułę szkolenia, które jest prowadzone przez zespół dwóch trenerów ? ekspertów w swoich dziedzinach. Dwie części tworzą spójną całość, prowadzącą krok po kroku do lepszego poznania siebie i innych w relacjach zawodowych.
?Rozwój pracowników siłą zespołu, czyli podnoszenie jakości życia i pracy?
Trzydniowy projekt szkoleniowo-warsztatowy rozwijający miękkie kompetencje niezbędne we współpracy zespołowej, budowaniu trwałych relacji z Klientem oraz w świadomym rozwoju osobistym i zawodowym.
Dzień 1 ?Poznaję, by rozumieć siebie?
Autoanaliza i świadomość, jako podstawy pełnego rozwoju.
Dzień 2 ?Poznaję, by rozumieć innych?
Typologia Klienta oraz budowanie długofalowych i partnerskich relacji z Klientami.
Dzień 3 ?Poznaję zasady i włączam się do gry?
Świadome budowanie własnego wizerunku i pewności siebie.
Programy dostosowywane do specyficznych potrzeb i wyzwań Klientów.
|